Brev:
Ny kost
4. april 2010
Alder:
6 mdr.
Ny kost
Hej Helen.
Min søn er snart 6 mdr. så nu må han jo snart begynde at få kød osv.
Jeg har læst nogle af de andre læserbreve vedr. dette emne og kan læse at kødet helst skal koges eller i ovnen, eller også bruge det inderste af en frikkedelle el. lign. Det er super lige at lærer lidt fra de andre breve, men hvor meget kød må han få i hver portion? - og hvor store skal portionerne i det hele taget være? Er det 1,5 dl og mælk for resten? Det er nogle gange lidt svært at se på ham om han er mæt for han spiser nogle gange videre skønt han sidder og brokker sig lidt..
Er det bedst kun at give ham grød om morgenen og grøntsagsmos m. kød/fisk middag og aften?
Og så lige en sidste ting; hvor meget mælk skal en dreng i den alder helst have om dagen?
Med venlig hilsen
en mor :-)